Duben 2013
Přes zimu jsme nelenili a vyleštili všechny mosazné díly, nastříkali jsme nádrže a připevnili lampy. V současné chvíli čekáme na elektroinstalaci a tím pádem už jen doplníme vrchní kryty a vše bude hotovo. V červnu při našem 100 letém vyročí tak budem moct předvést tuto parádu.
Nezahálíme a stále pracujeme na rekonstrukci koňské stříkačky. Bylo osazeno čerpadlo s motorem, dále se nechaly dělat nové nádrže na palivo a chladící kapalinu. Momentálně leštíme mosazné díly tak aby to vypadalo luxusně. Jelikož máme málo místa a času jde nám to pomalu..
Bylo přišroubováno sezení pro kočího a celá sestava přišroubována ke kostře. Dále byly přišroubovány podlážky pro opření nohou na bočním sezení a zatřeny všechny vratové šrouby načerno.
Nyní na přední části zbývá přimontovat světlomety (po vyleštění), udělat elektroinstalaci, namontovat dvířka úložné skříňky pod čelním sezením (po sehnání vhodných pantů a hlavně zámku), seřídit brzdy a nakonec přetřít hlavy šroubů a matky barvou.
Přesto již nyní bude přední část odtažena a uskladněna, aby uvolnila místo zadní části soupravy.
U místního stolaře, Františka Pumprly, byla provedena montáž dřevěných dílů sezení pro mužstvo. Začalo se bočním sezením pro mužstvo, následovalo sešroubování lavky pro kočího a nachystány boční podlážky, které z důvodu úzkých dveří do dílny nebyly namontovány. Posledním krokem byla montáž opěrek.
Bylo započato se skládáním zadní části stroje. Byly připevněny pera na nápravu, náprava opatřena koly a složen rám. Po složení kompletu byla tato část přesunuta mimo zbrojnici, aby uvolnila místo přední části