HradčanyHradčany mapa
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    pondělí                       13:00 - 16:00
    středa                         15:00 - 17:00
  2. Telefonické podání: pevná linka - 581 791 260
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu ou@obechradcany.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Hradčany, Hradčany 64, 751 11 Radslavice, případně faxem na číslo 581 791 260.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

pondělí                       09:00 - 16:00
středa                         15:00 - 17:00

Telefonické podání: pevná linka - 581 791 260
Poštou na adresu Obecní úřad Hradčany, Hradčany 64, 751 11 Radslavice
Elektronicky na e-mail: ou@obechradcany.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: z8ab2up
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Hradčany, Hradčany 64, 751 11 Radslavice
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka

 Sazba

hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

100,00 Kč

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4)

1,50 Kč

paušál provozních nákladů (materiál, energie)

15,00 Kč

ostatní náklady

dle skutečně
vynaložených nákladů

Formuláře

Výroční zpráva o poskytování informací

  • nejsou vloženy žádné dokumenty

 

Svoz odpadu v obci v r. 2016

Svoz komunálního odpadu probíhá každé sudé pondělí, tj. 5.1., 19.1. atd.
Svoz plastů probíhá každé liché pondělí, tj. 12.1., 26.1., 9.2., 23.2. .....
Svoz papíru a skla probíhá nepravidelně na telefonické objednání v nejbližším svozovém dni.

ELEKTRONICKÝ ZPRAVODAJ SMO ČR

č. 3 / 22. února 2016

SMO ČR

Realizace Schneedorfer Technologies

 

 

22. 8. Bohuslav

Zítra: Sandra

Vesnice Ol. kraje 2013

Krátké video o obci

Zpravodaj Policie ČR
Ke stažení
 http://www.policie.cz/clanek/uzemni-odbor-prerov.aspx

Aktuální počasí

http://www.slunecno.cz/

Motivační citáty

"Mít koho milovat, je RODINA. Mít místo kam jít, je DOMOV. Mít obojí je POŽEHNÁNÍ."

http://www.motivacni-citaty.cz

Návštěvnost stránek

180226